Вівторок 21 січня

 

Доброго ранку!
21 січня
Вівторок


Розклад дзвінків
1. 8.30 - 9.10
2. 9.20 - 10.00
3. 10.10 - 10.50
4. 11.10 - 11.50
5. 12.00 - 12.40
6. 12.50 - 13.30

Розклад уроків
1. Математика
2. Навч. грамоти (м)
3. Фіз. культура
4. Навч. грамоти (ч)



Вітаємо Женю З Днем народження!
Бажаємо мати безліч успіхів та веселих друзів, з якими  можна сміятися і гратисяБудь щасливим, здоровим і нехай тобі завжди щастить!


Посилання на онлайн уроки

Урок о 8.30

Узагальнення знань. Порівняння та розв'язування задач.

Виконай завдання з презентації слайд 13, слайд 15






Урок о 9.20
Письмо малої букви к  складів і слів із нею. Запис речення, пояснення використання тире в ньому.

Зошит Прописи стор. 6

У звичайних зошитах в косу лінію виконай завдання. 
Пишемо:
* маленька буква к один рядок;
* склади (чергуючи) кі  ку  ке  один рядок;
* слова  (один рядок)  капуста  клумба






Урок о 10.10

Організовуючи вправи. Загальнорозвивальні вправи без предметів на місці: повторення раніше вивчених вправ.
Вправи на положення тіла у просторі, елементи акробатики: повторення раніше вивчених вправ. Інтерактивна вправа "Мандрівка оплесків"


Акробатичні вправи 
УВАГА!!!  ПЕРЕКИД НЕ РОБИТИ!

Інтерактивна вправа «Мандрівка оплесків».

Мета: навчати збереженню прямої постави; розвивати почуття ритму; формувати у дітей навички художньої взаємодії, спіл­кування; оптимізувати позитивні емоції дітей.

Вихідне положення - учні й вчитель утворюють коло, кожний надає поставі стрункого вигляду.
  
Перший варіант. Вчитель виконує три оплески (чверть, чверть, по­ловинна), звертаючись до сусіда, що стоїть праворуч. Сусід відтворює оплески, адресуючи їх особі справа від себе і т. д., аж поки оплески не дійдуть до вчителя.

Другий варіант. Учитель виконує оплески у будь-якому найпро­стішому ритмі, звертаючись до дитини, що стоїть праворуч від нього. Дитина може повторити ці оплески або вигадати новий ритм, звертаючись вже до іншого сусіда — того, хто стоїть праворуч від неї. Бажано, щоб вигадування нового ритму підпорядковувалося музиці.




Урок об 11.10
Українські козаки.
Закріплення звукових значень букви К, к, читання з нею.

Буквар стор. 95 читати  текст "Козаки", виразно читати вірш "Як козак засміється..."








Фото виконаних робіт чекаю у вайбері 096 707 90 45 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Понеділок 04 вересня

Середа 04 вересня

Середа 25 вересня