П'ятниця 29 листопада
30 листопада
Всесвітній день домашніх тварин
30 листопада – справжнє свято для тих, хто обожнює кішок, собак, папуг та інших домашніх тварин. Подія має міжнародний характер та називається Всесвітнім днем домашніх тварин (World Pet Day). Тварини не дарма називаються меншими братами людини, адже вони потребують турботи та піклування. Особливо це стосується домашніх вихованців, які цілковито залежать від свого господаря.
Доброго ранку!
29 листопада
п'ятниця
Розклад уроків
1. Навч. грамоти (м)
2. Англ. мова
3. Мистецтво
4. Фіз. культура
Посилання на онлайн уроки
⬇
Урок о 8.30
Письмо малої букви б, складів і слів із нею. Закріплення умінь писати літери овальної форми (о, а, д, б). Списування скоромовки.
Зошит стор. 46 пишемо маленьку букву б, слова з нею. Списуємо скоромовку.
Прочитати вірш
— Ти розбив!
— Ні, ти розбила!
— Ти штовхнув!
— А ти впустила!
— Ти тюхтій.
— А ти незграба.
— Баобаб!
— Ти баобаба!
Вже школярка
наче хмарка —
очі повні сліз.
Школярка дмухає
на пальчик свій.
— Обпекла?
— А ти радій!
Та школярик посмутнів:
— Я... ти вибач, не хотів,
я штовхнув.
— А я впустила.
— Я розбив.
— Це я розбила.
— Ні, ти розбила!
— Ти штовхнув!
— А ти впустила!
— Ти тюхтій.
— А ти незграба.
— Баобаб!
— Ти баобаба!
Вже школярка
наче хмарка —
очі повні сліз.
Школярка дмухає
на пальчик свій.
— Обпекла?
— А ти радій!
Та школярик посмутнів:
— Я... ти вибач, не хотів,
я штовхнув.
— А я впустила.
— Я розбив.
— Це я розбила.
Урок о 9.20
Англійська мова
Завдання в блозі Яни Миколаївни
Урок о 10.10
Зимові ритми.
Ритм. повторення правил користування ножицями. Приклади ритму в образотворчому мистецтві. Створення прикраси у певному ритмі із сніжинок.
Приготуй до уроку папір білого або блакитного кольору, простий олівець, ножиці.
Навчись вирізати сніжинки з папіру. Сніжинками можна прикрасити кімнату до Новорічних свят.
Урок об 11.00
Організовуючі вправи: шикування, стійки.
Різновиди ходьби. бігу, стрибків.
Рухливі ігри за бажанням дітей.
Увага!!!
Виконуємо вправи на підлозі.
Гра на формування уваги „Слухай сигнал“
Учні йдуть по колу або пересуваються майданчиком у вільному напрямку. Коли вчитель подасть сигнал в обумовний спосіб (свистком або плесне у долоні) один раз, учні повинні набути пози «лелеки» (стояти на одній нозі, руки в сторони) або іншої, обумовленої раніше, пози. Якщо вчитель подасть сигнал двічі, учні повинні набути пози «жабки» (присісти, п’яти разом, носки й коліна в сторони, руки між ступнями ніг на підлозі). На третій сигнал учні відновлюють ходьбу.
Коментарі
Дописати коментар