На майданчику накреслити дві паралельні лінії на відстані 1-2 м. одна від одної. Це «канава», де живе «вовк» (для «вовка» виготовити маску). Інші учні - «кози», вони стоять на одному боці майданчика, за 10-12 кроків від «канави». На умовний сигнал вчителя «кози», перебігають з одного боку майданчика на інший, перестрибують через «канаву». «Вовк» намагається їх спіймати, доторкнувшись до них рукою. Спіймані «кози» відходять вбік. Коли всі
«кози» перестрибнуть через «канаву», вони повертаються на попереднє місце і знову перестрибують через «канаву». Після того як спіймано 3-5 «кіз», гра закінчується.
«Вовк» не має права виходити за межі «канави».
«Коза», яка не перестрибнула, а перебігла через «канаву», вважається спійманою.
Якщо учнів багато, призначають два «вовки».
Урок об 11.00
Додавання і віднімання числа 6. Складання і розв'язування задачі за малюнком. Обчислення значень виразів.
Робочий зошит стор. 44 завдання 1, 2
У звичайному зошиті напиши цифри 4, 5, 6 по одному рядку.
Доброго ранку! 25 лютого Вівторок Розклад дзвінків 1. 8.30 - 9.10 2. 9.20 - 10.00 3. 10.10 - 10.50 4. 11.10 - 11.50 5. 12.00 - 12.40 6. 12.50 - 13.30 Розклад уроків 1. Математика 2. Навч. грамоти (м) 3. Фіз. культура 4. Навч. грамоти (ч) Посилання на онлайн уроки ⬇ https://meet.google.com/mzo-gacx-jsf Урок о 8.30 Числа 21 - 40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Підручник стор. 91 завдання 5, 6 Робочий зошит стор. 21 завдання 1 - 3 Інтерактивна вправа https://learningapps.org/watch?v=pd2ebxmsa22 Порахуй кількість кожної фігури і запиши Урок о 9.20 Закріплення умінь писати слова і речення з буквами й, я, ю, є, ї . Удосконалення позначати на письмі сполучення звука [ й' ] і наступного голосного. Зошит прописи стор. 30 - 31 Завдання у зошиті в косу лінію. Запиши імена дітей вставивши в кінці імені потрібну букву. Урок о 10.10 Організовуючи вправи. Загальнорозвивальні вправи із прапорцями ("...
Доброго ранку! 13 березня четвер Розклад дзвінків 1. 8.30 - 9.10 2. 9.20 - 10.00 3. 10.10 - 10.50 4. 11.10 - 11.50 5. 12.00 - 12.40 6. 12.50 - 13.30 Розклад уроків 1. ЯДС 2. Навч. грамоти (м) 3. Математика 4. Навч. грамоти (ч) 5. Мистецтво Посилання на онлайн уроки ⬇ https://meet.google.com/fhc-pgei-fjx Урок о 8.30 Рослини навесні Сьогодні ми поговоримо про зміни рослин навесні. Зошит практикум стор. 16 Дистанційний урок Урок о 9.20 Алфавіт. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Наведення літер, запис слів і речень за зразком. Додавання літер абетки у вірш за алфавітним порядком. Зошит Прописи стор. 46 - 48 Урок о 10.10 Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння. Робочий зошит стор. 31 Знайди співвідношення: https://learningapps.org/watch?v=pfrvr24dj22 Урок об 11.10 Алфавіт. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Буквар стор...
Доброго ранку! 14 лютого п'ятниця Розклад уроків 1. Навч. грамоти (ч) 2. Англ. мова 3. Мистецтво 4. Фіз. культура Посилання на онлайн уроки ⬇ https://meet.google.com/epp-wjvc-hwd Урок о 8.30 Велике свято. Буква Ю, ю . Позначення буквосполучення [ й'у ] Буквар стор. 10 вивчити вірш (виразно розповідати, правильно ставлячи наголос у словах) записати на відео і надіслати у вайбер Стор. 11 читати твір Велике свято. Урок о 9.20 Англійська мова Завдання в блозі Яни Миколаївни https://assistanteacher.blogspot.com/?m=1 Урок о 10.10 Веселий мандрівник на оперній сцені Робота художника у театрі. Декорації. Створення ескізу декорацій до обраної сцени казки. До уроку підготуй альбом, простий олівець, ластик, кольорові олівці, фломастери. Переглянь відео виконання декорації. Намалюй декорацію до казки-опери та надішли мені фото твоєї роботи. Чекаю! Урок об 11.10 Організовуючи вправи. Загальнорозвивальні вправи із прапорцями ("морська азбука"). Танцюв...
Коментарі
Дописати коментар